vineri, 29 octombrie 2010

Il ador.
Pentru ca acum e singura persoana de care imi pasa!
Pentru ca ieri a fost o zi mare;;).
Pentru ca m-am atasat foarte repede de el.
Pentru ca imi place cand ma alinta.
Pentru ca ma enerveaza cand ma pisca.
Pentru ca am o buburuza de la el pe care sper sa nu o pierd.
Pentru ca rar da pe acasa.
Pentru ca toata ziua are chimia:-L(ma streseaza lucrul asta).
Pentru ca mereu e grijuliu sa "stau comod".
Pentru ca niciodata nu pot fi serioasa cand zice el.
Pentru ca am urmele dintilor lui pe ambii obraji.
Pentru ca nu-i place sa-l musc.
Pentru ca avem amandoi niste persoane "preferate".
Pentru ca rade de Madalina cand vorbeste.
Pentru ca mereu se nimerste sa ne imbracam cu hanoracele rosii amandoi odata.
Pentru ca am peste 700 de sms-uri primite de la el.
Pentru ca imi place sa-i trimit sms la fix.
Pentru ca ii place o poza de cand eram eu mica.
Pentru ca amandoi suntem dinamovisti.
Pentru ca nu ma satur sa stau cu el.
Pentru ca nu am inteles nimic din filmul care l-am vazut impreuna.
Pentru ca ni s-a zis ca suntem un cuplu frumos.
Pentru ca are o colectie de brichete.
Pentru ca are o colectie de brichete pe care le ador!
Pentru ca la "de ce?" raspunde "de tot!" sau "degeaba" sau alte prostii.
Pentru ca nu-mi place cand ne certam.
Pentru ca seara inainte sa adorm vorbesc cu el.
Pentru ca nu dorm bine daca nu-mi zice noapte buna.
Pentru ca ma tachineaza.
Pentru ca ma enerveaza cand pune ";)".
Pentru ca imereu imi uit telefonul la el.
Pentru ca e gelos.
Pentru ca am visat aceasta postare.
Pentru ca il iubesc!;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu