duminică, 13 februarie 2011


Mi se intampla ceva de catva timp incoace..Nu stiu daca am puterea sau notiunea sau inima atat de deschisa incat sa pot sa explic tot ceea ce se petrece..
Cert e ca ma uimeste, ma mistuie, ma face sa ma cutremur, si il ador...As tine in brate acest sentiment ani de-a randul apoi l-as suda de peretii inimii mele sa fie pompat odata cu singele in tot corpul, de-a lungul eternitatii..
Sunt zeci de priviri de-ale lui care imi intra in minte si nu le mai pot scoate de acolo, si rasar precum cele mai neasteptate curcubee, de mai multe ori pe zi, mai multe zile la rand… Si par nimicuri, si par firesti, si sunt firesti, insa imi susura ori de cate ori inchid ochii. E ca o soapta care te invaluie, ca un cantec ce iti intra in cap si pe care il fredonezi pana la epuizare...

Un comentariu:

  1. "...Asi tine in brate acest sentiment ani de-a randul apoi l-asi suda de peretii inimii mele sa fie pompat..."

    As,nu "Asi" :D

    RăspundețiȘtergere