luni, 28 martie 2011


Dorul e un sentiment greu de definit. Dorul inseamna sa te gandesti cu placere si in acelasi timp cu tristete la fiinta iubita, cand ea nu-ti este aproape. Dorul e semnul unei trairi intense, e in acelasi timp duiosie si durere, un foc ce-ti arde inima, o boala care te sfarseste.
Dorul inseamna transfigurarea fiintei iubite in absenta ei, e dovada prezentei ei de nesters in sufletul si constiinta ta. Dorul e un sentiment greu de descris, dar – cum fiecare l-a simtit – fii sigur ca orice mesaje de dor vei trimite, ele vor ajunge direct la inima fiintei iubite. Pentru ca cei care se iubesc se simt ca doua jumatati ale aceluiasi intreg, fiecare traieste in mod acut lipsa celuilalt, fiecare il poarta pe celalalt in sine.
E putin timp de cand tu ai plecat si deja mi-e dor de tine. Mi-e extrem de greu sa ma obisnuiesc cu gandul ca nu ne vom vedea o saptamana..poate pentru ca e prima data in fix sase luni de zile cand suntem departe unul de celalalt. Singurul lucru care imi mai alina dorul este poza cu noi si telefonul, unde pot sa-ti aud vocea mereu.
Imi lipsesc saruturile tale, zambetul tau, privirea ta, rasul tau, vocea ta, tot ce e legat de tine.
Esti prea departe ca sa te pot vedea, prea departe ca sa te pot atinge, si totusi atat de aproape de inima mea… de visele si sperantele mele… Mi-e nespus de dor de tine si numar orele pana cand buzele noastre se vor intalni din nou…
Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu